Braaf geweest...

Met alle bezigheden de afgelopen weken is het bloggen er weer een beetje bij ingeschoten...

Enkele zinnetjes op facebook tussendoor lukt wel, maar me neerzetten voor een tekst die een beetje langer is... na ja.

Wie de facebookpagina volgt, weet dat gisteren de eerste lading Scheepjes wintergarens is toegekomen!

En ik ben braaf geweest, ik heb niet aan de nieuwe wolletjes gezeten. (Oké, nog niet...).









Heb tussen het insteken van de bolletjes wel nog een paar lijntjes gebreid op 'n nieuw vestje in Stonewash XL.

En ik ben verliefd. Echt waar. Ik heb een nieuw lievelingsgaren. De gewone Stonewashed was al erg leuk, maar de XL is gewoon hemels!

En we hebben momenteel alle 23 (!) kleuren op stock, maar ik denk niet dat dat lang gaat duren ;).

 En de 7 allernieuwste tinten nog een keertje apart:
Ik weet nu al dat het een winter vol brei-plezier wordt ;)

Reacties