WIP Woensdag

Nog eens een WIP (Work in Progress) woensdag!



Deze ortica sjaal was al te zien op de foto van 12 april (is het echt al zo lang geleden dat ik die foto gemaakt heb? Verdorie). Toegegeven hij heeft een hele tijd stil gelegen omdat ik niet tevreden was over de afzet...

Ik was begonnen met een klassieke afzet, maar dat gaf niet genoeg mee (de sjaal moet namelijk nog geblockt (opgespannen) worden).
Dus afzet weer uitprutsen en een andere methode geprobeerd, die dan weer veel te los was (afzet met extra omslag). Weer uithalen en dan heb ik 't breiwerk uit frustratie onderin de mand gesmeten.

En gisteren viel me dan een geschikte methode te binnen, geprobeerd en tadaa: precies wat ik wou. Dus hopelijk raakt die sjaal in de loop van de dag afgezet zodat ik 'm kan blocken ('t is er trouwens momenteel het ideale weer voor!)

Over de andere projecten op de foto van 12 april wordt wijselijk gezwegen ;)


Een ander project dat op de naalden staat is deze zomertrui/top, ook juist nog de randen en mouwen afwerken en klaar... Gebreid in Scheepjes Bloom (en patroon in de winkel te verkrijgen ;) )

Oh ja, en ik ben natuurlijk nog aan die gehaakte sjaal in Borgo de Pazzi Fresco bezig, en een stola in Lammy Angelina 'voor me tussendoor even bezig te houden'...

En zo'n leuk dierenkrukje van Anja Toonen:


Verder hangt er al een gloednieuw bloesje op het rek (binnenkort ook in de webshop en in andere kleuren, zal de link hier plaatsen), en ben ik druk kleuren aan het kiezen voor de volgende projecten...


Waarom heeft een mens maar 2 handen?

Reacties