Scheepjes Yarn Kits

Ja, ik kon er gewoon niet aan weerstaan... (Wat een verrassing!)
Het 'Sonnensegel' (het oorspronkelijke Duitse patroon van de gebreide sjaal in de yarn kit) stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, en nu dat die mooie pakketjes binnen zijn (met Invicta garens!) moest er eentje aan geloven... (Met alle drukte vandaag ben ik nog wel niet al te ver geraakt, we zullen er dus iets langer plezier van hebben.)


De keuze was moeilijk, het liefst zou ik ze allemaal breien, maar ja, dat gaat dus niet. Ik ben uiteindelijk gegaan voor 'Deep Ocean'.
Het is een zéér gelimiteerde oplage (bijbestellen is zo goed als onmogelijk voor de meeste kleuren), en ik wil niemand het plezier van breien met Invicta Colour ontzeggen ;)
(We nemen ook geen reservaties aan op deze pakketjes. Eerst komt, eerst maalt. Sorry.)


Zo'n pakket is leuk om te geven met de feestdagen (nog leuker om te krijgen, natuurlijk ;). Per kit gaat er ook €2 naar stichting KiKa (het Nederlandse Kinderkankerfonds).  

Reacties