De wintergarens zijn er!

Vorige week was er precies een bom ontploft in de winkel... De wintercollectie van Scheepjes is aangekomen ! :)
(Psst, voor wie eens geen inspiratie heeft wat als volgende te breien/haken, google eens 'yarn bombing' of 'wildbreien'. Hilariteit verzekerd.)



Alles zit ondertussen netjes in de rekken (nou ja, netjes... Er heerst altijd wel wat creatieve chaos bij ons... Hoort er nu eenmaal bij ;))

Duikt natuurlijk alweer een nieuw probleem op: wat eerst gebreid? Al die mooie nieuwe kleurtjes & garens blijven maar roepen 'Brei mij! Brei mij!'.

We zijn dus maar snel begonnen aan enkele proeflapjes, en eentje daarvan is dus * iets* uit de hand gelopen.... Een vest naar Scheepjes model 4001, in Silvi.
(Waarschuwing: ik ben momenteel een beetje geobsedeerd door vesten & gilets... Verwacht je dus aan verschillende modellen de komende weken!)



Ps: de breinaalden al eens goed bekeken?
Ja! 't Zijn Knitpro Symfonie- naalden! Prachtige houten naalden, een droom om mee te breien!
Mijn voorkeur gaat normaal uit naar aluminium (rondbrei-)naalden, maar deze kunnen me dus bekeren/bekoren...

Oh ja, de nieuwe WORKSHOPKALENDER is ook af (nu ja, het brei-gedeelte. De lijst haakworkshops volgt nog!) Je kan 'm HIER vinden.



Reacties